2017. április 11., kedd

Stuart Broad: ľudia boli chôdzi okolo mňa na ulici robí ten tvár

Až na popol-víťazný bezprostrednosť Broad je osem 15 bombardovanie na Trent Bridge, došlo k výraznému, osobné symetria pri hre.Bolo to z rovnakého dôvodu v roku 2013, že vyvolal Australian hnev tým, že odmietol ísť, keď lemovanie Ashton Agar preklzávať, stáva persona non grata na nasledujúcom turné uprostred viscerálny obvinenia z podvádzania.

Broad vzal flak as dobre, ako len mohol, ale o dva roky neskôr sa zdá, že takmer úľava, že jeho predchádzajúce netaktnosť - alebo statočnosť, sa spoliehať na niečí pohľad -. bol nahradený v mysliach mnohých ľudí jedným z najpozoruhodnejších skúšok záťahov v nedávnej pamäti

Jeho užasnutý tvár, keď Ben Stokes trhal Adam Voges 'okraj zo vzduchu bude nepochybne spomínať ako na obrázku tejto série.Ľudia sa priblížil široký ulici replikáciu šokovaný výraz ako jeho ruky sa zdvihol k jeho tvár v úžase, štrajkujúci obraz, ktorý bol omietnuté na predných i zadných stránkach novín vo Veľkej Británii a vo Australia.Alastair Cook, považovaný odvykanie ', ako anglický kapitán počas Ashes Prečítajte si viac

"séria 2013 bol pripomínaný pre mňa nechodí, ktoré som myslel, že je trochu nefér," hovorí Broad. "Nemalo ma obťažovať, pretože som sa stále hrá, ale ak by som skončil po roku 2013, myslím, že by mi frustrovaní, že to bol veľký príbeh okolo mojej kariéry.

" Najväčším vec, o osem na naozaj je, že pravdepodobne kladie že Trent Bridge pamäť spať trochu je, nie 'chodiť a budem si to pamätať za víťazstvo Ashes tam v roku 2015.Ty si spomenul na niektoré veci vo svojej kariére a dúfajme, že sú tie pozitívne.

"Ľudia boli prechádzal okolo mňa na ulici robí ten tvár. Zdá sa mi to trochu rozpačitý robí -, Čo mám na tvári? '- ale už je to dobrá zábava, som celkom si to užil. Rozhodne som si nemyslel, že o tom, alebo v pláne ho. Bolo to jednoducho rýdzi úžas nad zručnosť Stokes ukázal. Videl som Theo Walcott, ako to urobiť, mám Twitter stream z Lancs Under-12s všetci to robia. Je to trochu divné.

"Dostanete ty druh kúzla raz za život. Niekedy je to pre školu alebo pre klub.Ale ako to urobiť proti Austrálii na svojej domácej pôde, to nie je ani svoj sen, pretože som nikdy sníval by som mohol niečo také urobiť. "

Austrália porážka na smeny a 78 behov hláskoval end pre Michael Clarke, nešťastné rozuzlenie 10 rokov po svojej prvej vystúpenie v Anglicku ako Bleach vlasy mladík. Široký mu odmietol viackrát ako ktorýkoľvek iný nadhadzovač a bude dúfať, že úspech bude pokračovať po Clarke v ezme opraty jeho záverečný zápas na Kia ovále vo štvrtok.

Je to test, ktorý Anglicko sú určené k víťazstvu. Pre Alastair Cook širokého kúzla v Nottinghame bol tiež kľúčový moment.Po vytrvalé kritike svojho kapitána a tvaru, uprostred všetkej zmes Kevin Pietersen a dohadovanie ECB, bude to ráno na Trent Bridge okúsili ešte sladšie, pretože austrálska obrana rozpadla opustiť English dúfa, takže takmer splnený.

Broad odhalilo, že Cook je stále viac zameraný v posledných mesiacoch telefonovania členmi tímu minulý týždeň zdôraznil význam radu 4-1 víťazstvo.Nebolo to tak dávno, že závažné otázky boli položené o prívetivosť tíme Anglicka, napriek tomu Broad veria Cook usiluje o vytvorenie otvorenejšej kultúru v rámci šatni, niečo, čo sa ukázala zásadný nedávnej predstavenie.

< p> "volal všetci hovoriť:, Hej, poďme sa uistiť, že sme zase až v pondelok s vedomím, že sme v boji a že chc eme znovu spustiť, pretože mám spaľujúca túžba po to byť 4- 1, "hovorí Broad. "Priznal po Trent Bridge, že jeho tvrdohlavosť niekedy dostal lepšie ho. Z toho, čo som pochopil, že bol hovorí oveľa viac bývalých hráčov o kapitána a učenie sa od ľudí.Myslím, že sme prešli obdobím ako tím, keď nebudeme hovoriť, aby niektorý z našich bývalých hráčov a bolo ako my verzus oni.

"Tento nový open teóriu, začal Peter Moores as Andrew Strauss niesť to ďalej, pomohlo. Prejsť na Michael Vaughan ráno a hovoria: Povie vám - a to možno nastaviť svoju myseľ v pokoji:, Čo myslíš, že tu? '. A to, ako Ian Botham bol príde a povzbudzovanie ľudí - ja by som hral za šesť alebo sedem rokov a nikdy nehovoril svalnatý.Teraz sa blíži sa k tímu a bude: .., No tak, chlapci, poďme to urobiť dnes 'To vám dáva obrovské povzbudenie ako tím "

diskutovať o kapitánsku budúcnosť, Broad, ktorý znie: "Cook naozaj za to, že na palubu a myslím, že otvorila svoju myseľ; a jeho Kapitánsku je určite o niečo aktívnejší a s väčším citom. Dúfam, že so sebou nesie ďalej, pretože si myslím, že tím ho potrebuje. On je náš vodca. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése