2017. július 21., péntek

Zlínsky kapitán sa nemôže ligy dočkať: Najradšej by som už išiel trénovať

"Ešte stále čakáme, až to naše vedenie oficiálne potvrdí. Ale dúfam, že to vyjde. Veľa chalanov z nášho tímu si tým splní sen, "hovorí Železník.

Pre kanoniera tímu je prvá liga osobné satisfakciou. Dvakrát dostal ponuku z najvyššej súťaže, dvakrát ho majiteľ klubu Zdeněk Červenka prehovoril, aby zostal. Naposledy tento rok v zime.

"Zakaždým mi sľuboval, že raz postúpime, nech neodchádzam. Na tom, že sa to podarilo, má veľkú zásluhu, za čo by som mu chcel poďakovať.Futbalom žijem 24 hodín denne, teraz som šťastný, "neskrýval Železník nadšenie.


A nijako ho neumenšil ani fakt, že Zlín mieri nahor" až "z tretieho miesta Národnej ligy administratívne cestou od zeleného stola.

"Jasné, je lepšie sláviť na ihrisku, keď si to sport stavky sami vykopete. Ale veľa tímov, ktoré momentálne hrajú ligu, išli z nepostupových miest a od tej doby sa tam drží, "pripomína Železník dva moravské celky - Slovácko s Brnom.

V kútiku duše tušil, že je Zlín bude nasledovať. stavkove bonusy O ťažkostiach Varnsdorfe s nevyhovujúcim štadiónom vedel každý, kto sa zaujíma o prvú ligu.

"Nie je ľahké zabezpečiť milióny na jeho vybudovanie.Mal som len trochu obavy, že budú hrať rok v Jablonci a potom zaplatí pokutu za to, že to nestihli, "priznáva.

Do pocitov hráčov Varnsdorfe sa dokáže vcítiť. "Viem, že to bolo pre nich veľa kruté, aj keď s tým asi museli trochu počítať. Tí lepší ale majú ponuky z prvej ligy a určite je využijú. Ale na druhú stranu sú pravidlá jasne dané a nejde je neustále porušovať, "uzatvára Železník tému Varnsdorf.

Teraz už vyzerá júlový štart Synot ligy. Že by načal ďalší ročník v druhej lige, si moc nevedel predstaviť. "Veľa chalanov by rovnako ako ja ťažko hľadalo motiváciu.Po sezóne som si hovoril, že by som potreboval mesiac dovolenky, ale teraz by som už išiel trénovať pokojne zajtra, "vyzerá Železník začatí letného drilu.

S kým sa Zlín v obnovenej prvoligovej premiére stretne, určí žreb 19. júna a Železník má o vysnívanom súperovi jasno: "Odmalička fandím Sparte. Mať ju v prvom kole doma, to by bolo niečo. "

Obavy, že by Zlín na prvoligovej scéne prepadol, nemá. "Môžeme ísť za postupom so vztýčenou hlavou. Na jar sme ukázali, že spolu tvoríme tím. Staviame na odchovancoch a bol by som nerád, keby sa to menilo. Posilniť potrebujeme, ale mu sí prísť hráči, ktorí prevyšujú naše. "

stavkovanie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése